Vampyr: Erstes Update behebt einige Spielfehler.

Autor des Artikels: Steven Wilcken

Die Mannen von Dontnod Entertainment und Focus Home Interactive haben vor einigen Wochen den Titel „Vampyr“ veröffentlicht. Wie die meisten Spieleveröffentlichungen hatte auch DontNod’s Vampier-Rollenspiel mit Fehler zu kämpfen die nun zum Teil verbessert wurden.

Darüber hinaus geht man auch auf Spielerfeedback ein und sorgt auf dem PC für neue Eingabemöglichkeiten, bzw blendet ein gewünschtes Icon dauerhaft ein.

New Features

  • [PC] Walk can now be used as a held input or a toggled input.
  • The Recovering Icon is now properly displayed when a citizen is healing

Fixes

  • [PC] Switching targets can now be done with the mouse wheel.
  • During the cutscene between Dorothy and Darius, Dorothy will now properly be shown. A new playthrough is needed for this.
  • Fixed an issue where Sean Hampton was stuck in a chair while reloading during certain dialogues.
  • Fixed an issue where spoiler characters would incorrectly spawn.
  • Fixed an issue where Tom Watts’s sidequest would be blocked while performing a medical checkup mid-choice
  • Fixed an issue where players were able to escape the map in Southwark
  • [X1] Fixed an issue with water light reflection blinding players.
  • Optimised the in-game menus
  • Fixed an issue where in-game and in-menu serum icons were inverted.
  • [PC] Fixed an issue where players were unable to change inventory page using KB/M
  • [PC] Green flickering should no longer occur
  • Fixed an issue where Camelia’s dialogue would stay locked, even with all hints unlocked.
  • Various other fixes